Kızlar bebegim nerdeyse bir yasina girecek 11,5 aylik, son bes alti aydir emerken elleri devamli hareket halinde ve huzursuz ya elleriyle ayaklarını tutuyor, ya elleriyle sacini cekiyor ya kulaklarini cekiyor ya vucudunu tirmaliyor. Ama sadcee emerken bu huzursuzluk. Ellerini tutmaya calistigimda sinirlenip emmekten vazgeçiyor asla sakince emziremedim. Bu saatten sonra da duzelmez sanirim fikri olan var mi ayni derdi olan, nedendir ki acaba?:( Kendini hirpaliyor emerken uykuya dalmaya calisirken:(