Dnz-kbr benim kızım da aynı dediler ki büyükler skota bacak inanmadım götürdüm film çekildi kendi kendine düzelir dedi d vitamini fazla ver dedi geçen kontrol vardı yine gittik tekrar test çekildi bu sefer çok ilerlemiş dedi ameliyat dedi çok ağladım başka doktora götürdüm en iyi ortopedi doktoruymuş iyice araştırdım dedi ki eskilerin dediği doğru skota bacak ama ihmale gelmez iyi ki gelmişsin dedi çünkü bu durum 3 farklı şekilde olurmus Demir eksikliği blount hastalığı veya fizyolojik genıral varum size tavsiyem götürmeniz ama mümkünse iyi bir doktor olsun sırf para için ameliyat dedi vicdansız hiç bir şeyi yokken fizyolojik dedi doktor düzelecek dedi bize