Selam anneler. Lafı uzatmadan konuya girecegim umarım yardım edebilirsiniz. Kızım su an 8 aylık. İlk 6. Aya kadar emzık alıyordu ve ayakta sallayarak uyutuyordum. Ama 6 ay doldugu gün baktık ki emZik almıyor sallanmakta istemedi
bir kaç yöntem denedik olmadı en sonunda emerek uyumak istedigini fark ettim başta ciddiye almadım bu durumu ama şimdi 8 aylık olmasına ragmen gece çok sık kalkıyor ve emmeden uyumuyor aglıyor. Kilosu fazla ilerledi artık kilodan katlanan yerleri kızarıp kesik gibi olmuş doktor gece emmelerini kes dedi ama çok aglıyor yapamıyorum bir türlü gündüz de emmerek uyuyor bu arada. Kendi odasına aldım bir süredir ama değişen bişi yok . Nasıl değiştirebilirim uyuma şeklini ? Ve de gece emmelerini? Fikri olan tecrübesi olan varsa destek bekliyırum bu arada ek gıda veriyorum ama bir çok kez yemiyor.. ya da çok azyiyor yani kilo durumu anne sütünden olsagerek