20 aylık kızım bayramın ilk günü gece hiç uyumadı acile götürdük doktor kulak enfeksiyonu dedi ama ben boğazına baktığımda beyaz noktalar vardı neyse sorunca hayır boğazı iyi dedi. Antibiyotik verdi kullandım ama huysuzluğu devam edince dün aile hekimine götürdüm ki ben en başından beri aile hekimine götürürüm çokta iyidir doktorumuz. Neyse baktı boğazı çok fena dedi ve augmentin şurup verdi. 2-3 gün huysuzluk ateş olur korkma pedifen ver dedi. Ateşi yoktu ama düne kadar bugün farkettim ki bedeni sıcak ölçünce 37,8 37.9 filan çıktı. Pedifen verdim bekledim. Önce düştü ama sonra aynı şekil devam etti ateşi 1 saat sonra. Şuan da da var pedifen vermeme banyo yaptırmama rağmen ölçtüm en fazla 37.7 çıktı ama şuruba rağmen düşmemesi korkuttu beni ilk defa da başıma gelince sizlere sorayım dedim. Eşim acile götürelim diyor ama acildeki doktora pek güvenmiyorum açıkçası bide ilçedeyiz başka doktorda yok. Yardımcı olursanız duacınız olurum 🌸