Emirto benim ikizlerim de 7,5 aylık. doktor 3 ana öğün 2 ara öğün ver diyor ama ben akşam veremiyorum. sabah kahvaltı veriyorum, yumurta sarısı, labne, muz, pekmez. bazen yulaf pişirip bunları içine katıp yediriyorum. öğlen kıymalı ya da tavuklu sebze çorbası,kıymalı tarhana, yoğurt çorbası. sırayla bunları yapıp veriyorum. 1 ara öğün meyve 1 ara öğün yoğurt veriyorum. akşam bebe irmiğinden muhallebi yaptım bi ara ama çok nadir veriyorum. haftada 1 kaşık maması veriyorum akşam, onun dışında biberon maması🌸