Naz_1905 2 doğum yaptm ondan öncede göğsüm fazla yoktu zatn ama artk dayanolick gibi deyil bunun için bişey kullanan bı onerisi olan varmı ?
Burculiceee Naz_1905 ameliyata gerek yok canım plates lastikleriyle göğüs geliştirme haraketleri var yine aynı şekilde minik ağırlıklardaki dambıllarla toparlayabilirsin
Helenikom Naz_1905 pilates lastikleri var onu alın iki eliniz ile önden açıp iki yana kapatın sonra onu aynı şekil arkadan yapın göğüslerinizi toparlar spor ile anca bir nebze