Yaseminnnnn93 hiç bir fikrim yok. Ve ben herşeyi denedim bir yolunu bulamadım. Bir iki dakika kadar ağladığında bakmadım da, istediğini de yaptım yada kucağıma alıp sarıldım ama sakıncalarını açıklamaya çalıştım yok yok yok. Hiç bir şey mi işe yaramaz, yaramıyor. Mesela ben yemek yaparken kucağımda mi olmak istiyor,alamayacak durumda dahi olsam almalıyım yoksa asla susmuyor avaz avaz bağırıyor hiç susmadan ağlıyor. Bilmiyorum ne yapacağımı. Bir arkadaşıma danıştım ben de iki çocuğu var onun diş mi acaba dedi ama diş falan da yok görünürde çıkardı yani olanları. Umarım geçer çünkü inanılmaz bir durum bu yani hiçbir şeyle on dakika bile oyalanmayıp, sürekli kusup morarana kadar ağlayan bir bebek insanı çok yıpratıyor