6 ay 18 günlük bebişim 5, 6 gündür gece saat başı uyanıyor. Hele 3 ten sonra 1 saat uyanık kalıp öyle uyuyor. Sallayarak uyutuyorum ama her uyandığında da emziriyorum sanırım uyku sersemi😒 Bu tarz şeylere nasıl çözüm bulabiliriz. Tecrübeli anneler yardım istiyorum.