Oğlum 23 aylık olcak. Son 2 aydr misafr evimize geldiğinde ağlama krizleri. Onlara alışana kadar en az 2 saat geçiyor. Dayılarına çok düşkündü. Görüntülü konuşurken kahkaha atar karşılık verirdi. Şimdi yüzünü kapatıp öcü görmş gibi arkama saklanıp ağlama krizine giriyor. Napabilirm arkadaşlar. Bu durumu nasıl aşabilirim. Parka götryrm orda çok özgüvenli. Ordaki çocuklara gülüo, koşuyor, oynuyor. Canımı sıktı bu durum. Geçen ay ailemn yanına gttim. Gider gtmez bna yapıştı krize girdi. 3 günde alıştı anca sonrada onlardan kopmuyordu. Şimdi yine aynı durum.