Goktug4343 27 ayımin en zorlu süreci sanırım emsin diye ağladım gelmiyo diye şimdide bıraktırmak icin ağlıyorum ilerledikçe daha da zor olacak biliyorum.. Şimdi sadece uyurken veriyorum yanıma geliyo çok özledim anne nolur anne gelsin anne uyurum anne cümleleri beni bitiriyor 😔😔😔
spaceship Goktug4343 yaaaa kıyamam süt kuzusu, inşallah zamanla kendisi azaltır ve bırakır. Ben daha yolun çok başındayım, 6 aylık bebeğim. Okuyunca yorum yazmak istedim ama, içim bi buruk oldu 🥺
Koalannesi Goktug4343 bende biraktirali 12 gün oluyor bıraktrmadan 2 hafta önce annem süt bitiyor azalıyor dedim hep sonra o görmeden sabır taşı sürdüm açtı baktı acı dedi tadına baktı aci dedim annem artık bitti süt bardaktan icicez dedim beni hiç zorlamadi şükürler olsun bir kac gün sordu geldi baktı hep sürdüm sabır taşını öyle görünce istemedi şimdi hiç sormuyor belki işinize yarar
Goktug4343 erzey gerçekten öyle ama çok gücüme gidiyor hazır olmayı bekliyemicem sanırım zaman geçtikçe zorlaşıyor. Bukadar zor olacgini dusunmemistim
Goktug4343 spaceship teşekkür ederim burda birileri destek olur diye yazdım ama pek de yazan olmck sanırım.
Goktug4343 spaceship Bı ara Allah tiksindirsin ben ayiramicam diyordum 😔 çok bağlı bugün 3 gün bitti bana 30 gün gibi aklına geldikçe başka şeyleri ilgi dağıtmaya çalıştıkça üzülüyorum
spaceship Goktug4343 umarım bu konuda deneyimi olanlar nasıl bir yol izlediklerini yazarlar. Salça vb bir şeyler sürerek soğutmak hiç iyi bir seçenek değil, onları yapmayacağınızı düşünüyorum. Ama böyle akıllı her şeyin farkında olan bıdır bıdır konuşan bebe nasıl ikna edilir bilemedim.
spaceship Goktug4343 DSÖ iki yıldan üç yıla çıkarılmasını tavsiye etti veya edecek diye biliyorum, en az iki yıl denir zaten aslında ama işte bir gün illa ki bırakması gerekecek değil mi 😞 canım benim ya Allah ikinize de güç versin
Goktug4343 spaceship Evet konuşması kelimeleri çok o koyuyor ya yok yapmam öyle şeyleri acı olur dedim onda bile sen acı yemiyorsun ki dedi 🙈
Goktug4343 spaceship Ben yemesinde engel yok bagisikligi düşmesin covit zamanı diye devam ediyordum ama dediğim gibi konuşması çok net 1.5 yaşında başladı şimdi bildiğiniz oturup sohbet ediyoruz ilerleyen zamanda daha da travma olmasından korktum
Cnnirmm Sabir tasi deneyin madem insallah kolay gecer yavruya bemde uzulurdum seviyorum emzirmeyi ama