256820 ketil kullanmayin dibinde biriken kireç tortusu cocuga gelmesin. Bi tencereye onceden su koyun kaynasin sogusun. Sonra mama yapmaniz gerekince o suyu cezvede hafif isitin. Biberonun uzerinde rakamlar var 30-40-50…. diye 10′ar 10′ar artiyor. Mesela 60cc mama yapacaksaniz biberonun uzerindeki 60′a kadar su koyup icine de mamanin icindeki olcu kasigini kullanarak 2 olcu (2 kasik) mama koyun. Biberonun kapagini kapatip iyice calkalayin. Elinizin ust tarafina 1-2 damla mama dokun. Eliniz yanmiyorsa ve mama icilecek kivamda ılık ise bebeginize verebilirsiniz. Diyelim bebek hepsini icmedi doydu, biberonda kalani dokuyorsunuz. Bir kere yapilan mama bir daha isitilmaz/buzdolabina falan konmaz. Sorunuz varsa sorun cekinmeyin, umarim faydali olmustur.