Karanfil06 Bebeğim 7.5 aylık ek gıdaya 6. Ayında geçtik ama yeni yeni bir şeyler yemeğe başladı her bezini açtığımda bir miktar kakasını yapmış oluyor bu normal mi🙈
Morfrenk Karanfil06 normal bebekte bi huzursuzluk yoksa eğer tabi. Ek gıdadan sonra kaka sayısı bizimde 1den 4e çıkmıştı