Kızlar oğlum 6 ay 10 günlük. 5. Ay kontrolünde doktor yavaş yavaş tadım yaptırın sonra reddedebilir dedi. Gerçekten de öyle oldu. Ben 5-5,5 aylık gibi tadımlara başladım, ilk başlarda öğürse de kussa da ağzını açıyordu ama şu son bi kaç gündür ağzını dahi açmıyor. Biberona ya da suluğa su koyup veriyorum ağzında geveliyor içmiyor, kaşıkla su vermeyi deniyorum içmiyor geri çıkartıyor. Çorbalar , muhallebiler, meyveler ne denediysem yemiyor yemiyor yemiyor. Evet şimdi diyeceksiniz daha çok küçük çok yemez ama bu bi kaşık dahi yemiyor. Önceden karpuz suyu ve şeftaliyi yerdi şimdi onu da yemiyor. Bezinde pembelik oluyor 2 gündür , o yüzden emzirmek istiyorum sık sık tam acıkmayınca onu da istemiyor. Su zaten içmek istemiyor. Ne olur akıl verin yardımcı olun . Bu çocuk nereye kadar anne sütüyle beslenecek sadece.