Oznurcoskun Melllisa bence canınız cekiyordur benim burnuma kısın ortadında kavun ve kiraz kokuyordu onları bulana kadar neler cektik
aybukemom nursocum içmedin inşallah😅😅 bende bülent börek aşermiştim hamileliğim boyunca meğerse urfada varmış bende yok sanıyordum diye hiç eşime söylemedim adam nerden bulacak diye tüh hala salaklğıma yanıyorum bütün hamileliğim boyunca canım istemişti ama bülent börek başka değil😂
nursocum aybukemom yok yok içmedim olur mu ama bütün gün bulaşık yıkıyordum sırf o koku için 😂 Aaa yazık olmuş keşke araştırsaydınız, şimdi olsa o kadar canın istemez ama o zaman öyle oluyor galiba üzüldüm ya
nursocum Serapveminikleri Aşırı iştahsızlık dışında iyi gidiyor, yok daha başlamadı galiba hiç aşermemiştim sadece cif işte😂 Senin bebiş nasıl alıştın mı ☺️
aybukemom nursocum üzülecek bişey yok ya ben öyle aşırı aşermiyordum zaten reklamlarda çıktımı canım çekiyordu oda benim pis boğazımdan 😅
aybukemom nursocum evet doğumdan sonra bende yedim beğenmedim tesadüfen önğnden geçtik eiime aldırdım hemen 😊
Miniklord Melllisa o aşerme değil can çekmesi. Bende öyle herşeyi yerdim aşeriyorum sanardım. Meğer öyle değilmiş . Birgün gece bişey aşerdim evde yoktu ama evin her yeri o aşerdiğim şey kokuyor . Sokağa çıkma yasakları var gece 1 her yer kapalı . Gözlerim dolu dolu ağlayarak uyudum . Kafamı yastığa gömdüm . Gerçekten aşerdiğin de insan Nefisine hakim olamıyormuş onu anladım
Bebegmmm Melllisa Seni çok iyi anlıyorum. Vitaminlerini baktır birde canin birşey istiyosa o şeyi al diğer iç sesine de ki sadece bunu istiyorum . Biraz kendine telkinde bulun bence. Yoksa herşey ister öyle de hamilelik zor olur.
nursocum Serapveminikleri kolik galiba bebeğin o yüzden zorlanıyorsun ama inşallah 3 ayı dolunca geçer. Bazen2 bebekli annelerin yorumlarını okuyunca acaba erken mi diye düşünüyorum napıcam hiç bilmiyorum 😞
Serapveminikleri nursocum vallahi 3 yaşında kızım düşün arada bende gerçekte erken diyorum nedeni zorlanma değil bu 1 bebekte de böyleydi sadece ilkine zaman ayıramıyor oyun oynayamıyorsun ilk aylar