Yurtseven07 ben maflor plus (turuncu olan) kullandım. Damla olarak. Bir de benim bebeğim kolikti. 🤦♀️ Almanya dan bi krem getırttım tamany windsalbe gaz kremi. Sabah aksam ayaklarına ve karnına sürüp masaj ve egzersız yaptırıyodum bayagı faydasını gördüm çok şükür🙏🏻🌸 ve 4. Aydan sonra kendılıgınden bagırsakları gelıstıgı için düzeliyo. Biliyorum cok zor ama gececek insallah🌺