Nebicimanne masalgzde 2. Ayindan beri veriyorum buyuk tuvaletini cok yapiyo bi sorun bulunamadi ama buda vucudu susuz birakmaya basladi doktorun tavsiyesiyle 2 gunde bir bi kac cay kasigi veriyorum emzirdikten sonra 🤗
AlyaBaby masalgzde 1. Ay dan itibaren günde bi kaç çay kaşıgı veriyordum meme emiyor günde 2-3 kere de mama içiyor şşmdi 6.5 aylık suyu cok seviyor kendı ıcıyor biberonuyla🙂pamukcul olmaması içinde iyi ayrıca su hayattır
Cerenratar masalgzde doğduğundan beri hergün aksatmadan veriyorum suyun bir zararının olacağını düşünmüyorum hem benim sütümden alıyor hem suyunu da içiyor maşallah çok da seviyor ☺️ Komşum anlatmıştı 6 aya kadar su verme bebeğe demişler senin sütünden alır demişler bebek susuz kaldığı için hayatını kaybetmiş 😔 neticede vücudun 4/3 ü su yani.. ben bir zararı olacağını düşünmüyorum.. tabi tercih meselesi sizler vermek istemeyebilirsiniz 🤗
Oozzee 3 ay 27 günlük oğluma şimdiye kadar hiç su vermedim. Anne sütünün %80’i zaten su demişti diyetisyen arkadaşım, oğlumun doktoru da verme gerek yok diyor. Ama açıkçası verince de bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum😀
melisers masalgzde 1 aylik kizim. 2 haftadir su veriyorum. Anne sutu aliyor ama veriyorumm. Anne sutunun iceriginden ne kadar emin olabilirim. Mesela herkesin sut icerigi farjki kiminin yagli kiminin degil. Doktorlar yuzde 80 su iceriyor diyorlar ama. Genel konusuyorlar. Ben su verme taraftariyim. Bi zararini da gormuyorum.
Durununannesi_ melisers Anne sütü içeriğinden ne kadar emin olabilirim diyorsunuz melisers Kiminin çok yağlı, kiminin daha az yağlı olabilir ama su içerdiği kesin. Daha neler neler içeriyor...
deletedmom775 busra6161 bizde 2 buçuk aylığız benim kzımdq mama yiyor ama bir kaç kere vermek istedim kusacak gibi yaptı vermek gerekiyor mu ki