Evet arkadaşlar covid aşını oldum dün gece.. aşı olduktan sonra gece uyuduğum esnada dönerken falan kolumda ağrı vardı rahat hareket edemiyordum. Sabah oldu kahvaltı yaptım vs. Sonrası eklemlerimde ağrı, aşırı derece halsizlik, nefes alır verirken zorlanma, baş ağrısı şaşıracaksınız şimdi hepsini mi yaşıyosun diyeceksiniz ama evet hepsini yaşıyorum bebeğime bile zor bakıyorum şaunda ! Biraz araştırdım normal diyorlar ama burdan aşı olanlara da sormak istiyorum. Aynı şeyi yaşadınız mı ? Eşim abartıyosun diyor. Hayır abartmıyorum kendimi iyi hissetmiyorum net yani . Yarında böyle devam ederse hastaneye gidicem tekrar..