Merhaba anneler oğlum 22 aylık ve konuşmuyor doğru düzgün aşırı inatçı bi çocuk konuşmak istesek bile bizi dinlemiyor . Anne baba dede hav hav mama başka hiç bişi söylemiyor. Çıldırmak üzereyim artık. İsmini seslendiğimiz de dönüp bakıyor hatta 2 ismi var birisini hiç kullanmıyoruz onu söylediğimizde falan da bakıyor ama arada umursamıyor bizi otizm olabilirmiyiz sizce ?