GizemCemre enjektör ile,meyve suyuna katarak,üstüne abanarak(son çaremdi.ilaç saatini eşimin eve geleceği saate göre ayarlardım.birimiz tutup birimiz içirirdi)daha olmazsa doktora gidip bunun iğne olanı yokmu diyordum.iğne yaptırmak şurup içirmekten daha kolay geliyordu.2 sinde zor bela içiriyorsam 3 ü boşa gidiyordu çünkü.halı,koltuk üst baş batıyordu vallahi.