Prensin-annesi Kızlar bugün oğlumu sünnet için muayneye götürdüm doktor çok hareketli olduğu için genel anestezi yapıcaz dedi ama korkuyorum kaldırabilir mi diye 3 aylık sünnet yaptıran varmı zorluk yaşadınızmı lokal mi yoksa genel anestezi mi uygulandı yaptıran varsa cevap bekliyorum lütfen 😔
Metehanbey Prensin-annesi Biz oğlumu tam 3 aylıkken sünnet ettirdik ve cok hareketli bir bebekti ama lokal anestezi ile yaptı doktorumuz hiçte bir sıkıntı olmadı ayaklarından sabitlediler perde çektiler oğlum zaten ne olduğunu anlamadan 5 dk da bitti.
nightimagine Prensin-annesi bi gece ağladı, ertesi güne hiç bişeyi kalmamıştı, hatta evimizde bile değildik, arkadaşımıza kalmaya şehir dışına çıkmıştık, çok rahattı
Csknozge Prensin-annesi bizimkide cok hareketliydi ama yaptı lokal genel anesteziye ne gerek var ki doktor kendi rahatını düşünmüş herhalde siz başka doktor bulun bence yazık günah değil mi kücücük yavruya ne gerek var
nightimagine 3 aylık bebek ne kadar hareketli olabilir, sonuçta yürümüyor, emeklemiyor, bezinin içinde.. ben 3 aylıkken yaptırdım çokta memnun kaldım.. üstelik kendi evimde sünnetçiye yaptırdım, sadece o bölgeyi uyuşturdu
Prensin-annesi nightimagine ya doktor muayne için yatırdı bizimkide ağladı zaten yatmayı sevmiyor kucağa alıştı ayaklarıda baya hareketli oda lokal olmaz dedi
Dorukcum62 nightimagine biz de sünnet düşünüyoruz sünnet sonrası hakkında bilgi verebilir misiniz bez rahatsız etti mi koruyucu birşey kullandnz mı bazıları karton bardağı kesip koyuyorlarmış bez sürülmesin diye ve kaç günde iyleşti 🙏
Sukursebebiii nightimagine biz de 3 aylikken yaptirdk ama lokal sekilde hic bir sorun da olmadi. Bebegim o an asiri hareketli degildi ama mesela bir arkadasiminkinde gordm sunnet ederken oyun halisinin su oyuncak sarkan ust kismini koymus doktor cocuk onlara odaklanip onlarla oynarken gayet de lokal anestezi ile halletmis
Prensin-annesi Metehanbey bide gece 3 buçuktan sonra emzirme kesinlikle dedi 8 buçukta burda olun dediler o kadar aç durmaz ki bebeğim ağlar ve susmaz çok kafam karıştı
Xyz26 Metehanbey 1 yaşından önce komple bayiltilmiyoe diye biliyordum ven 7 aylıkken yaptırdım benim doktorum eve geldim evd3 yaptı pipi bölgesi uyusturmali ama 1 yaşından küçükler uyuşturmamalı demişti bana
Prensin-annesi Csknozge bende korkuyorum açıkcası içim rahat etmedi öyle damar yolu falan açacaklar bide 😔
Csknozge Prensin-annesi yani siz annesiniz en iyi siz bilirsiniz ama istemediğinizi belirtin benim oglumda ayakları sabitlenip yapıldı evet cok ağladı hareket edemediği içim ama 5 dk bitti gitti cok sükür genel anestezi alsa damar yolundan ziyada bayıldı ayıldı bi sürü sey hiç gerek yok uzayıp gitcek biz girmemiz cıkmamız 15-20 dk sürdü kliniğe
tubasd Prensin-annesi anestezi dedigi oyle bisey değildir sedasyon seklinse maske ile uyutuyorlardir damar yolu vs olduğunu sanmiyorum doktordan detayli bilgi istedinizmi
Metehanbey Prensin-annesi aç olmasını uyutucakları için istemiştir muhtemelen ama 3 aylık bebek 5 saat aç durmaz zaten ağlar daha huysuz olur bence siz doktorla net olarak görüşün konuşun her şeyi ya da başka doktor bulun.
Xyz26 Xyz26 pardon 1 yaşından küçükler tamamen uyutulmaz dedi en sağlıklı olanı bölgenin uyuşması dedi
Prensin-annesi Csknozge yatış falan yapılmıyor değilmi damar yolu açacaklar çok ağlar susturamam emzirmeden bide ayıldıktan sonra izin verecekler mi oda belli değil 3 buçuktan 8 buçuğa açmı kalacak bebeğim vazgeçtim ben bu işten
Csknozge Prensin-annesi aynen öyle olcak siz lokal anestezi yapacak bi yer bulun bence hiç gerek yok melek o daha böyle seylere
BarlasMomm Prensin-annesi cok hareketli diye genel mi dedi çok sacma. Bende bebegimi 5 aylikken sunnet ettirdim. Ayaklari hep havada yerinde durmuyordu lokal olduk biz. Bence bebeginiz cok kucuk genel yaptirmayin baska bir doktor arastirin
Sedakcby Prensin-annesi 3 aylio bebege ne genel anestezi si. Lokal cok rahat yapılabilir. 10 dakikalık bir işlem zaten. Ben anstezi teknikeriyim yani ne hareketli bebekleri lokal yaptık. Baska bir doktora daha danışın derim. Ansetszi icin cok küçük
Prensin-annesi Sedakcby tamam çok teşekkür ederim eşiminde içi rahat etmedi zaten başka doktor bulcaz