Merhaba 28 aylık oğlumla tuvalet eğitiminin 6. Günündeyiz. Lazımlığa yada adaptöre oturmaya hala korkuyor ve hala oturmak istemiyor. Zaten oturmak istemiyor diye gece bezliyorum uyuduğunda. Bikaç kez kakasını lazımlığa yaptı. Ama hep 1 adım ileri 2 adım geri şeklinde gidiyor. Sabrım çok zorlanıyor oturmak istemedikçe çişini saatlerce tuttukça. Gece bez bağlamasam diyorum ama zaten oturmayan çocuk bi de gece kalkıp çiş yapalım desem kıyameti kopartacak. Ne yapmalı bi akıl verin nolur? Vazgeçmek istemiyorum.