Belediyede çalışan var mı yardımcı olur musunuz lütfen 🙏🏻 🙏🏻🙏🏻
Muallime1 🌺🌺🌺
Muallime1 üstte kalsın ☺
Muallime1 kızlaarrrr🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Muallime1 Yok mu kimse?
Muallime1 Arkadaşlaarrrrr
Muallime1 Ay 1 kişi bile yok mu Ankara’dan ???
Muallime1 Belediyede çalışan
Muallime1 Lütfen yardım edinnnn
Muallime1 Bir sorum olacak size 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Muallime1 Gerçekten benim için önemli
Muallime1 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Muallime1 🌸🌸🌸
Ankaradayım ama belediyeyle ilgim yak postun üstte kalsın diye yazıyorum 😊
Srhtzlyh Yaaa çok teşekkür ederim 1 kişi bile çıkmadı ya belediyede çalışan 🤦🏻♀️😊
Muallime1 👋🏻👋🏻👋🏻
Muallime1 belki çıkar bekle bakalım postu yukarda tutmaya çalış😅
Ustte kalsiin
Cokilerce Sağ oluuunnn
Sorun belki bilen çıkar
Keskeuyusamm Haydi inşallah
Srhtzlyh Yapıyorum ama millet ne dertli herkes dertli bacım aşağı iniyor hemen 😂😂