Arkadaşlar sizlere bir sorum olacak. 10 aylık bir kızım var. Oldukça hareketli bir bebek. Emekliyor sıralıyor. Yerinde hiç durmuyor. Fakat ismini her söylediğimde bakan çocuk 2 gündür asla dönüp bakmıyor. Sadece ilayda bak burda ne varmış dediğimde dönüp bakıyor. Sadece bu belirti otizm olduğunu gösterir mi?