Kızlar eczacı bana günde 3 kez 3 damla verin eğer çok gazlıysa dedi. Bende öyle yaptım. Şuan prospektüs e baktım bebekler için günde 1 veya 2 kez 20 damla diyor. Sizler nasıl kullandınız? Bu arada damla bitti bitecek 🤦🏻♀️ acaba o yuzden mi işe yaramadı. Kolikti zaten..