HelloKitty Mirackaan molfix başladım poposu kabul etmedi tavsiye üzerine bimin bezine geçtim iyikide geçmişim sorunsuz devam ediyoruz sleepy ıslak mendil kullanıyorum her defasnda yıkıyorum
PortakalliKahve Mirackaan molfix kullanıyorum. Islak mendilde sleepy sensitive. İkisindende çok memnunum ☺️
Tuba Mirackaan Bez prima aktif bebek, ıslak mendil de dışarıda aqua pure, evde ise pamuk su ve bebek yağı🥰
Ayseege6156 Mirackaan prima premium care ıslan mendilde yeni doğan uni mavi paket çok memnunum ikisinden de 🥰 bebişim 6 aylık daha hiç pişik olmadı çok şükür
Jument Mirackaan ben evde su ve pamuk kullanıyorum. Dışarıda da molfixin izotonik sulu ıslak mendilini kullanıyorum.🌸
bbusra134 Bez prima premium care ıslak mendil dışarda aqua pure pratik diye yoksa o bile pişik yapıyo uzun kullanımda evde pamuk su 💐