Aynı durum bizde de mevcut. Akşam olsun uyutayım işlerimi halledeyim derdim, ilk 2-3 saat deliksiz uyuyordu çünkü.Şimdi ise her gece bir öncekinden zorlu geçiyor, uykuya devam etse bile mızıldanıp beni uyutmuyor, sabaha karşı ya da sabah uyuyabiliyorum anca.Emmek istemiyor, ittiriyor memeyi teklif ettiğimde, sizin de öyle mi?