Merhaba anneler bende 19 gunluk anneyım kızım 37 haftada dogdu 14. Gunde gaz problemı yasamaya basladık aptamıl mama kullanıyordum gunde uc kere falan verıp gerı kalanda emıyor cok fazla ıkınmaya basladı gunde ¾ kez kaka yaparken ıkı ye düştü ben mamadan kaynaklo oldugunu dusunup hip combıyotıge gectım ama hala aynı sekılde sureklı ıkınıyor gaz cıkarıyor ama ıkınma bıtmıyor bırde gunde kac kere kaka yapması gerekıyor bılgılı tecrubelı annelerden cevap beklıyorum lütfen suanda mamayı sadece ıkı kere sabah bır aksam bır verıyorum sutum yetmedıgını dusundugumde gece rahat uyusun dıe normalmı acaba bazıları bagırsak gelısımı olustugu ıcın boyle ıkınmalar oldugunu soyledi o boyle olunca ıcım gıdıyor mamayı tekrar degıstırmem mı gerekır eger oyleyse bunların dısında ne onerırsınız