DryBA Rahatlatıp uyuyorsa bence istedğini içsin. Ağlıyor ise gazı mı var acaba diyecektim… doktor kilosunu abartı bulmadıgı sürece sorun yok bence. Biz ikinci ayında fazla mama vermişisz mesela bir bucuk kg almıstı. Dokyor beğenmemişti. Her ay bir almalı demişti.