aylizinannesiii Asafina 6 aylıkken baba diyordu şimdi 11 aylik abba ay baba mama susadiginda büü diyor asla anne demeyecek galiba😁
heyymomm Asafina Benim bebeğim 4,5 aylıkken Anne demişti hatta videosu bile var ama tabii ki bilinçli olarak söylenen bir şey değildi ama yinede çok hoşuma gitmişti. Şimdi sadece çığlık atıyor durmaksızın 😄
Yagmursonrasitoprakkokusu Asafina valla 5 6.ayından beridir baba dede var ama bilinçsiz söylüyordu. Bilinçsiz olarak anne de dedi mesela ama ben bunları saymıyorum. İlk olarak bilinçli söylediği şey MEM oldu yani yemek, mama 😂😂 9 aylık hala yemek veya mama görünce mem mem mem diye sevinir mutlu olur. Ya da acıkınca gögsüme gelip dokunur mem mem mem der, meme istediğini belli eder 😊
Seyma-2436 Asafina 4,5 ay anne tabiki bilinçsiz sonra dede,meme, nene ,mama ,lamba(bamba),hayır (ayığ), anneanne şu an 11 aylık baba diyor anneanneyi bile babadan önce dedi normalde eşime o kadar düşkün ki 😂