Başından beri sütümle birlikte meme+mama şeklinde ilerledik sarılık olduğu için. Mamayı az veriyordum günde 2 ya da 3 kere 60cc gibi. Ama 2 gündür mama asla kabul etmiyor. Çişli bez çok azaldı biraz çay kaşığıyla su verdim. Aç kalırsa diye korkuyorum. Ne yapabilirim var mı böyle birşey yaşayanınız?