baturalpinannesii 3 ay 10 günlük benim oğlum da. Gündüz uykuları 2 saat ama desteğin kralı ile. Bebek arabasını kullanıyorum evde ve hep sallıyorum. Biliyorum doğru değil ama uyuması daha önemli uyanınca uyutamıyorum ve öyle yarım saat falan da değil durursam hemen uyanıyor. Bi düzen kurmak istiyorum 4. Ay bitince. Dua edin bana. Gece uykusu da sadece emzik desteği ile beşiğinde uyuyor. Sadece anne sütü alıyor. Günde ¾ kere kakasını yapıyo emme anında
asell03
Bebegimm1 ve bunlardan biri de gece oluyor. O yüzden gözleri kapalı olsa da hep ıkınıyor ve ben de haliyle uyuyamıyorum hep emziği atıyor vermezsem ağlıyor. Bu süreç biran önce bitsin istiyorum ve inşallah biter. 3.ayında gittiğimizde 5530gr 60cm di. Doğumunda da 2590gr 47cmdi. Allah herkesin yardımcısı olsun .