E_idil_kus Yoluyor resmen 1.5 yaşında bağlamama izin vermiyo çekiyo canını yakıyo ne yapcam aynı durumda olan varmı yada normalmi
Miniksncp E_idil_kus Benim kızda 14 aylık ama 8 9 aylıkken başladı özellikle emerken uyuyacağı zaman hatta uykuda resmen yoluyo 😔canım çok sıkılıyo ama kendini böyle rahatlatıyo olabilir bi arada parmak emiyodu onu bıraktı buna başladı
E_idil_kus Mom987 yok konak ama anlamıyorum bi sorunmu var kaşıntı olsa anlarım toplar toplamaz bozuyo saçını
Lidya-t Aynı bizimkide öyle ben bağlıyorum o çıkarır bütün gün böyle.Çokta saçı var sıcaktan terliyor diye bağlıyorum sürekli
Mom987 E_idil_kus Bağlatmak istemiyor sanırım sicaklar gecene kadar kestirin isterseniz o da rahatlamış olur.
Lidya-t E_idil_kus Aynen gözümün içine bakıyor yaparken sevmiyorlar belli de bizde onlar rahat etsin diye yapıyoruz. Önünü göremiyor saçtan hala taktırmama derdinde