Emine1002 ben bebeğimi götürdüm biz doktorumuza kan tahlili verdik genel amaçlı orda karaciğer değerleri yüksek çıkınca bizi bu bölüme gönderdi kaldığımız ilde bölüm olmayınca Trabzon’a götürdük bu arada bebeğimin kilo alımı felan gayet iyiydi. Sadece karnında gurultu vardı Sonra Trabzonds olan doktor kan idrar felan alıp bize kan da yağlanma var demişti ama değerlerimiz düşmeye başlamıştı bizi korkuttu sonra ki hafta tekrar çağırdı yine götürdük değerler hızla düşmeye başlamış ama siz yine getirin gen testi yapalım dedi o dk anladım ki çocuğumu denek yapmak istiyor. Çünkü 800 olan değer 78 e düşmüş hala getirin diyor ne bi ilaç ne başka bişey kan alıp yolluyordu. Umarım sizin bebeğinizde de böyle bi durum yaşanmaz bu arada ben özele götürmeme rağmen böyle oldu