Mehmetugur Merhabalar anneler. 17 günlük olduk. Sütüm yetmiyor. Arada mama veriyorum. Sizce hangi mamayı tercih etmeliyim. Şuan aptamil veriyorum, doktorum humana dedi. Sizce hangisi. Hangisi daha vitaminli
Sesaa1 Mehmetugur ben aptamil kullandım gaz yaptı sma kullandım ama doktorum organik ve daha iyi hipp dedi onu kullanıyorum 35 günlüğüz Bİzde
25moonlight2021 Mehmetugur bende aptamil kullandım bebek kolikti çok gaz yaptı. Hipp organik combiotic kullanıyorum çokta memnunum
Tgbkrc Mehmetugur golden goat anne sütüne en yakın olan ben sma kullanıyorum evolvia var onuda gaz için öneriyorlar hipte güzel
Sbhtzmn Ben evolvia kullandım 2.kutum bitti sütüm var emiyoda ama mamayı dısarda fln kullanıyorum🤔 gaz problemi cok yok. Sadece emsede aynı sancıyı cekiyor