Daha doktoruna götürmedim ama kızlar belki sizin çocuklarınızdan da böyle olan var mıdır diye yazıyorum. Benim oğlum 9 aylık olacak bir kaç gün sonra. Ama sadece dönüyor ve dönünce yüz üstü kalıyor bir daha çeviremiyor kendini. Yüz üstü kalmaktan nefret eder ağlıyor hemen. Emeklemiyor zaten hala. Mesela benim desteğimle oturur. Düşse kendini kaldıramaz ben onu oturtacam. Yani böyle gözlemliyorum bir yandan da korkuyorum açıkçası. Sizde de böyle olan var mı acaba normalmidir bu sizce.