Kubramomm Bebeğim 50 günlük hala göz teması kurmuyor normal mi sizce sizinkiler ne zaman kurmaya başladı
Gulenes Kubramomm canım seni kırmak istemem ama coooooook küçük be ya kurar zamanla lütfen bu kadar pimpirikli olma saygılar.
Halimehatun Kubramomm Sizde haklısınız burda o kdr otizm şeysi okuyunca doğar doğmaz beklentimiz oluyor masumlardan.. Allah akıl sağlığımızı korusun. Zira bende bi ara baya takıntılı olmuştum forum sayesinde
Kaganalis Kubramomm hehe biz 59 gunluklek gozlerini bile tutamiyordu. Kayiyordu.:) kurar annesi merak etme.
Kubramomm Gulenes bebeğimin doğumu biraz sıkıntılı oldu yoğun bakımda kaldı 1 aya yakın bir süre o yüzden inanın içimdeki kaygı tedirginlik hiç geçmiyor
Gulenes Kubramomm anlayabiliyorum kaygısız olmuyor zaten muhakkak birseyi kafaya takıyorsun annelik iç güdüsü ama kendini rahatlat biraz stres yapma
Volmine Kubramomm şimdi o telefonu elinden bırakıyorsun bebeğinle ilgileniyorsun . Daha bir buçuk aylık bebek bu