Kızlar 17 ayligiz maşallah bayağı düşkün memeye ama artık yavaştan bırakmamız gerekiyor. Surekli halsiz durumdayım son aylarda iki üç gündür acillik oldum meğersem tüm kan değerlerim düşmüş. Demir eksikliğim son noktaya gelmiş ilaç içemiyorum sadece yediklerimle vücudumu kendimi toparlayablrm. Sizler nasıl biraktrdiniz bebislerinize memeyi