Ludmila Kızlar hesaplıyor.com’a göre her hafta atak haftası. Her baktıgımda bir atak haftası çıkıyor. 3 aylık kızım var. Doğum tarihi 1 mayıs ama doğması gereken tarih 15 mayıstı. İki tarihe de her hafta bakıyorum hep bir atak cıkıyor 😅
Ludmila Eminerd öyle mi ama orda hep atak gün sayısı 14 ya da 7 gün tarzı yazıyordu. Hiç 35 yazmıyordu. Ayh o zaman hiç bitmeyecek bu ataklar.
Ludmila Jument 37+4’te doğdu benim kızım. Şuam atak görünüyor bizde 😅 zaten iki gündür huysuz gündüz uykusu yok. Sürekli ilgi istiyor. Ayrıca 2 gündür sol memeyi emerken ağlıyor. Diğerine geçiriyorum susuyor. Anlamadım!
Ludmila GoGirl GoGirl ona bakıyorum çıkıyor. Tamam diyorum bu hafta atak haftası. Doğdugu tarihe de bakıyorum atak cıkıyor. Yani 2 hafta var arada. O zaman sürekli atak haftasında mı oluyorlar 😅
Nilaraa Ludmila en iyisini wonder weeks hesapliyor. 30 tl gibi bi ucreti var mobil uygulamasinin ben onu kullaniyorum