Adaduygu evet 1 ay ben doğurdum doğurali çocukla bir çekiyorum bir de atakları bunyem zor kaldırıyor beni de kullanıyor yalan ağlamalar kedi gibi bağırmalar kolik gazlı bebek benimki tam anlamıyla henüz de geçmedi sadece doğduktan ilk iki hafta melekler gibiydi hep uyur zorla uyandirirdim herşey hayalimdeki gibiydi takı o ağlama ve kesintisiz susmama dönemi gelene kadar of neler cektim🤦🏻♀️