Merhaba sevgili anneler👋🏼 oğlum 4 ayına girdi 4 ay yatağımı yeni aşı yaptırdık onun huzursuzluğu mu bilmiyorum sürekli Huysuzlanıyor ağlıyor mızmızlanıyor Ben de çalışıyorum bir yandan iş bir yandan temizlik yemek bir yandan çocuk bakmak uykusuz kalmak zorluyor beni bazen çok Geriliyorum istemsiz oğluma sesimi yükseltiyorum ses tonum sertleşiyor Biliyorum daha küçücük bebek kızmaktan bağırmaktan anlamaz Ama sonra çok pişman oluyorum kaç kere böyle olup oturup ağladığımı biliyorum bu zamanlarda kendimi sorguluyorum Ben kötü bir anne miyim acaba diye sizin de böyle zamanlarınız oluyor mu sizde böyle oturup ağlıyor musunuz Kendi kendinize🙁