Nevoo Minnosanne21 bebeğe ve tenine göre değişiyor bez markaları tabi bizim kullanıpta sızdırma yapmayan bezimiz olmadı molfix ve BİM’in bezi arada da olsa sıZdırma yapıyor molfix pamuk olarak daha güzel
Nevoo Momys_-girl toplanma olmuyor arada sızdırma yapabiliyor ama kötü diyemem orta kalite bir bez lastik sıkma pişik yapmadı o yüzden kullanıyorum
Nevoo Minnosanne21 bir de e bebeğin ürünü baby me var onu da öneririm fırsat bulursam ondan da alıyorum deneyerek şişe iyi geleni hem ekonomik olanı tercih edersiniz
Yusufagahinannesi Bende hep sleepy kullanıyorum. Lastik kısmı biraz dar onun için hep bir büyüğe geçtim sıkmaya baslayınca. Pişik vs bi durum hiç yaşamadık maşallah. Memnunum. Ama sleppy bio naturel daha geniş kalıp daha pamuksu dilerseniz onu deneyin
Eslemin_Annesiii Minnosanne21 Ben prima kullaniyorum acik pahali ama cok memnunum kizim o kadar isebez agirlikta kalkmasa ve gunde bir kez alsam yinede tasma sorunu hic olmuyor hic sizdirmiyo
Msstiskaya Minnosanne21 Molfix püre and soft. Slepy kızıma da yaramadı hiç. Başlarda kullandım ama Molfix gerçekten çok iyi beyaz olan paket pure and soft
ZekiBerat622 Minnosanne21 ben büyük oğlumda sleepy kullanıyordum memnundum ama küçük oğlumda pişik yaptı lastikleri iz yaptı evy baby kullanıyorum Şuana kadar sıkıntı yaşamadım ama geçen numara kalmayınca eşim bebem naturel almış oda güzel sızdırma pişik yapmadı
Eminerd Minnosanne21 migrosta sanal markette ikinci paket %80 indirimli çoğu zaman biz migrostan alıyoruz