Kızlar 22 aylık oğlum var ve aşırı şiddet meyillisi yaptığı tek şey vurmak kimi görürse vuruyor kreşe göndermek istedim ama bu huyunu bırakmadan göndermeyi doğru bulmadım . Zaten çok hareketli durduğu yerde durmaz neden böyle anlamıyorum hergün ağlıyorum inatçı hırçın bana me yapmam gerektiğine dair lütfen fikir verin dışarı da çıkartıyorum orda bile deli gibi peşinden koşmak zorundayım fikirlerinize ihtiyacım var 🖤