Efruz baslarda orteze alismasi zamn aliyor. Ben ragatsiz olur diye dusunuyirfum ama doktorumuz o pozisyonun bebegin anne karnindaki pozisyon oldugunu ve en rahat ettigi pozisyon oldugunu soyledi. Kizim orteze 2 hafta da alisti. Onunla emekledi. Sonlara dogru bi yerlerden tutunup kalkmaya calisiyordu. Eger 1 ay daha kalsaydi sanirim oldukca zorlayacakti.