Mirayslck Merhaba hanımlar . Yukarıda bir post var güvenli bağlanmayla ilgili . Benim bebeğim odadan çıktığımda huysuzlanmaz , gelince tepki vermez . Benden ayrılıdığında da öyle tepkisi yok ama . Tepkisi kişiye bağlı aslında kayınvalidem ve halasına çok alışkın ve her gün görüyor. Annemde tepki veriyor mesela ağlıyor bana gelmek istiyor .Güvenli bağlanmış mı bağlanamamış mı yani kafam karıştı .
SeSa24 Mirayslck nedense güldüm biran :) benim kızımda öyle güvenli bağlanmış merak etmeyin bir de bu tam olarak öyle bir durum değil tanımadığını az gördüğünü yabancılar daha sık gördüğünü yabancılamaz yani normal bir durum. Kendi evini tanıdığı bildiği için odadan girip çıkmanıza tepki vermiyordur bir de kaç aylık mesela kızım 7 aylık olana kdar kimseyi yabancılamazdı kim çağırsa giderdi şimdi ben olmadan biranda yabancı birini görürse ağlıyor ben varken yine gidiyor birisi çağırınca
Deletedmom99886 Mirayslck Bu dönem 0-2 yaş arası gibi uzun bir dönem, daha çok yol var tereddüt etmeyin ☺️
Oguzkagann Mirayslck ay yapmayin bayanlar.. cahil insanlar konuşuyor siz aldırış ediyorsunuz. Bebeğin anasını sizsiniz, onu doğuran, yediren, büyüten.. Yok bağlam, yok ağlammm😂 Anayiz biz anaaaaa. Ana gibi yar olmaz derler. Takılmayın böyle şeylere..
Naz053 O zaman ben mahvoldum. Oğlum 7 aylık işe başladığım bir ay oldu. Sadece pazar günleri birlikteyiz. Hergün babannesini dedesini görüyor. Annemde çalıştığı için izin günlerinde bakabiliyor sadece. Oğlum dedelerine babannesine ve ananesine verdiği heycanlı tepkileri bana veya babasına vermiyor. Ben bıraktığımda arkamdan ağlamıyor. Yani oğlum bağlanmadı mı bana şimdi ?
Lilya-t Naz053 umarım benim kızımda arkamdan ağlamaz 1 ay sonra ise baslayacagim . Ağlarsa çok üzülürüm
Sedaates16 Naz053 Olay sanırım yanlış anlaşılıyor bende çalışıyorum sabahları bıraktığımda oğlum arkamdan ağlamıyor bende bunu araştırdım meğer güvenli bağlanma meselesi zaten annenin arkasından aglamamasiymis çünkü siz onu bıraktığınız da tekrar gelip alacağınızı biliyormuş o yüzden güvenli bağlanmış oluyorsunuz 🤗
sevimlienerji Mirayslck canım onun annesi sensin bebeğin arkandan ağlasa da aglamasa da en çok sana güvenle bağlıdır.ben çalışıyorum oğlum 1 yaşında anneme bırakıyorum her sabah çok ağlıyor.ama akşam beni görünce hemen geliyor sarılıp öpüyor 😊
sevimlienerji Mirayslck bana daha çok bağlı annemdeyken bana gelmek istiyor annem gel fakan dese de gitmiyor.ama ben yokken annemle mutlu onun dizine yatıyor ona sarılıyor falan .beni görünce ama bırakıyor annemi
Mommysharkdoodoodoodoo Bebek anneyi görmediğinde ağlayınca güvenli bağlanma olmaz ki aksi de güvenli bağlanma değil güvenli bağlanmanın ne olduğunu gerçekten kimse anlamamış galiba. Size bir örnekle anlatayım. Bebeğinizi 2 saatliğine ailenize bıraktınız annem nerde diye sorar ama ağlamaz mesela çünkü dönüp sizin onu alacağınızı bilir size GÜVENİR olay bu