Merhabalar
Oğlum 38. Hafta sezeryan ile 2700gr doğdu. Memeyi tutamıyordu,iyi ememediği için sütüm gelmiyordu şırınga ile mama verildi hastanede. Memeyi tutturmaya çalışırken yandan da şırınga ile ufak ufak mama veriyorduk. Hastaneden 2600 gr olarak çıktık 1 haftanın sonunda 2630gr olmuştu. Sarılık ihtimaline karşılık mama başlattı aile hekimimiz. Günde 2-3 kere mama verdim biberonla. Sonrasında vermeye devam ettim ama hiç bir öğün sadece mama vermedim önce emzirdim sonra biberon verdim. 2. Aya kadar sorun yaşamadık. Sonrq yavaş yqvaş biberonu itmeye başladı midesini kaldırıyordu. Zamanla almamaya başladı uykulu hali ile verdim olmadı. Şırınga ile meme yanından verdim çok zor oldu. Şimdi EDS kullanıyorum. Zor oluyor ama şırınga kadar değil. Sütüm yetmiyor bu hafta sadece sütle 80gr almış. Doktorum mama vermek zorundayız dedi. 15 gün daha idare et sonra bişeyler düşüneceğiz dedi. Bişeyler düşüneceğiz dediği kaşık maması sanırım. 4. Ay itibariyle kaşık mamaya geçeceğiz. Erkenden böyle kaşık mamaya geçen anneler yazabilir mi? Birde böyle biberonu bırakıp sonra tekrar alan bebek var mı? Çok çok teşekkür ederim okuduğunuz için ♥️