Çok sıcak yerde yaşadığımız için klima kullanıyoruz. Akşam 7 den sabah 6 ya kadar, yani 12 saat filan klima sürekli açık oluyor. Biz de bebeğimle aynı odada yatıyoruz. Klima bebeğime üflemiyor, yukarı üflüyor ve yatağını klimadan uzak yere koydum. Derecesi 26 derece ideal oluyor. Üzerine de uzun kollu giydiriyorum. Bugüne kadar hiç sorun olmadı ama bu kadsr uzun süre klima kullandığım için ilerde bebeğime bir zararı olur mu ki? Açmasam da çok sıcak ter içinde kalıyor