Bebeğimin 7 24 gazı var en son kabız oldu sab simplex bio gaia rezene kullanıyoruz kiraz çekirdeği kemeri duş aldırma sıcak havlu masaj hepsini deniyoruz ama bebeğim hep gazlı hep kırmızı ayaklarını çekiyor sancıyla bu kadarı da normal mi? 2 aylık şuan da