20 günlük bebeğim var metsil gaz damlasını kullanıyordum faydası olmadı zinco gaz damlasından kullanmaya başladık yanlız hala çok gazı oluyo kıvranıyor emziriyorm sadece yediklerime de dikkat ediyorm sırtını falan da sürekli ovalıyorm ama sürekli gazdan dolayı ağlıyor ne yapmalıyım ?