Agustosbocegi alisileedis sen kendini boşuna btrese sokuyon 6 ay çektim kusmuklu ve memeden akan süt kokusuyla son 3 ayımı geçirdim 😂😂😂 artık kafaya takmıyo yatmadan yatmaya üstümü değitiriyodum kızımın üstünüde yatacağı zaman değiştiriyodum sende kasma fazla akıına bırak öylede yaşanıyo 😂😂
Woody alisileedis kaç ölçek thickener vermiştiniz? Kaç dk sonra kustu? Gazlı bi bebek mi bu arafa? Prebiyotik kullanıyor mussunuz
alisileedis Woody 1 ölçek koydum. Gazlı bi bebek gazını çıkardım yarım saat omzumda beklettim 🙄 maflor ve relactaz kullanıyoruz.
Woody alisileedis acaba gazdan mı yapıyor ya? Maflor plus ve colinox kullanmıştık biz. Doktor colinoxu özellikle reflü için öneriyorum demişti
alisileedis Woody Gazdan bu kadar yapmaz bence ya gene kendi yese iştahı olsa kusmasını asla takmıycamda hem az yiyo hem kusuyo 🙄
Selalew alisileedis Canım inşallah kusmaları hemencecik geçer de rahatlarsın ama reflü çok zor benim bebeğim 9 buçuk aylık tam 7 ay sürdü reflüsü ve her yarım saatte bir kusardı, şuan çok şükür öyle kusmuyor ama arada yine oluyor