Avci-1 Merhaba arkadaşlar. Biz Aptamil kullanıyorduk fakat çok kilo aldırıyor ve Aptamil mamaya para dayanmıyor. 900 Gr 1 hafta gidiyor. Aranızda bu mamayı kullanan varmı?
Mucizem-Sare54 Avci-1 evet canim 2 ay dır kullaniyorum bende ben memnunum bende bütçeden dolayı geçtim ama iyikide geçmişim kızım bugunu yapamiyodu bu mamada her gün bugunu rahatlıkla yapiyo bende aptamil kullandım ama hic kilo aldirmadi
Rikaa Avci-1 aptamilden sasmayin derim. Cok kilo alsin varsin. Zaten gidicek hepsi 7. Ayda durmaya basliyor
Mucizem-Sare54 Avci-1 bize hic aldırmadı zar zor 200 grm aliyodu ve aşırı gaz ve bugune cikarttirmiyodu vede fiyattan dolayı değiştirmek zorunda kaldim 4 5 gün gidiyodu Bebivita hem uygun hem kızım sevdi ve arkadaşım önermişti katki maddesi en az olan mama ismi duyulmamais ama hipp üreticisi 2 mamayida onlar uretiyo
Rikaa Avci-1 kullanmadim cunku aptamil tum doktorlarin onerisi ve en kaliteli mama bence. Bence cocugun guzel beslenmesi en onemlisi. Zaten ek gidaya gecince besinler vereceksiniz fiyat konusunda rahatlama olacak
Caydanlik İkinci çocuğumda kullandim cnm 1,5 yasina kadar memnundum. Şimdi çocuğum 9 aylık 4. aydan itibaren Bebelac Gold kullanıyorduk son 2 aydır bebevita ya geçtik memnunuz bı problem yaşamadık.
kaymakliekmekkadayifi Avci-1 bebivita ve hipp ortak firma diye okudum dun ne kadar dogru bilmiyorum hipp o kadar iyiyken bebevita kotu olmaz sanirim